Teksty #100 - „Badania focusowe: destrukcyjna skutecznych działań marketingowych?”

Artykuł

Streszczenie:

Od dawna szanuje i cenię działania marketingowe. Strategiczne działanie oraz zebrane wcześniej informacje od realizacji projektu są dla mnie oczywistością. Uwielbiam wycieczki w głąb demograficznych informacji, w trakcie których poznaje opinie potencjalnych klientów. Jednak jeden z rodzajów tego typu wycieczek jest nie tylko marnowaniem czasu, ale również stanowi przysłowiowy gwóźdź do trumny kreatywnego projektu.

Nagłówek:

...

Zajawka:

Mimo powyższych negatywnych określeń grupa focusowa może stanowić pozytywne oraz wartościowe źródło informacji na temat ogólnospołecznych potrzeb. Badania focusowe są doskonałym źródłem informacji w początkowej fazie projektu marketingowego pod warunkiem, że są przeprowadzone w formie
934   0  

Informacje o pliku:

ID: #100

Tytuł: „Badania focusowe: destrukcyjna skutecznych działań marketingowych?”

Podtytuł: Artykuł

Data udostępnienia: 2024-03-24

Kategorie: marketing badania ekonomia biznes

Autor: KatarzynaK - zobacz portfolio (34)

Liczba znaków Liczba słów Liczba tabel Liczba grafik
2895 382 0 0
Ten utwór został już sprzedany na wyłączność. Jeśli chciałbyś zakupić podobny utwór, a nie możesz go znaleźć w serwisie skontaktuj się z nami, a niezwłocznie Ci pomożemy.
Copyright © 2012 Artivia.pl
Serwis Artivia.pl powstał w ramach projektu dofinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.