#100 - „Badania focusowe: destrukcyjna skutecznych działań marketingowych?”
Artykuł
Streszczenie:
Od dawna szanuje i cenię działania marketingowe. Strategiczne działanie oraz zebrane wcześniej informacje od realizacji projektu są dla mnie oczywistością. Uwielbiam wycieczki w głąb demograficznych informacji, w trakcie których poznaje opinie potencjalnych klientów. Jednak jeden z rodzajów tego typu wycieczek jest nie tylko marnowaniem czasu, ale również stanowi przysłowiowy gwóźdź do trumny kreatywnego projektu.Nagłówek:
...Zajawka:
Mimo powyższych negatywnych określeń grupa focusowa może stanowić pozytywne oraz wartościowe źródło informacji na temat ogólnospołecznych potrzeb. Badania focusowe są doskonałym źródłem informacji w początkowej fazie projektu marketingowego pod warunkiem, że są przeprowadzone w formie
953 0
Informacje o pliku:
ID: #100
Tytuł: „Badania focusowe: destrukcyjna skutecznych działań marketingowych?”
Podtytuł: Artykuł
Data udostępnienia: 2025-05-04
Kategorie: marketing badania ekonomia biznes
Autor: KatarzynaK - zobacz portfolio (34)