Centrum prasowe

10 września 2012

Artivia szuka sprzedawców

Jeśli znacie branżę internetową i/lub wydawniczą, jesteście komunikatywni i potraficie sprzedawać to zapraszamy do nas :)

30 lipca 2012

Netresearch.pl nowym klientem internetowej agencji prasowej Artivia.pl

Od początku lipca 2012r. agencja prasowa – Artivia.pl rozpoczęła współpracę z Netresearch.pl – firmą, która specjalizuje się w marketingu internetowym. To już kolejny profesjonalny kontrahent, który zaufał doświadczeniu i kreatywności twórców Artivii.pl. Agencja będzie wspierać realizację działań marketingowych oraz promocyjnych, a także pomagać w opracowaniu strategii rozwoju dla Netresearch.pl.

19 czerwca 2012

Współpraca Artivia.pl z Agencją Visibility.

Z początkiem czerwca 2012 roku internetowa agencja prasowa Artivia.pl podjęła współpracę z Visibility - agencją marketingu internetowego SEM i SEO. W ramach nawiązanej współpracy Artivia.pl dostarcza wysokiej jakości artykuły oraz materiały redakcyjne poświęcone głównie tematyce finansowej i branży budowlanej. Czytaj dalej >>

30 kwietnia 2012

Artivia.pl nawiązała współpracę z GutPR.

Wirtualna agencja prasowa Artivia.pl nawiązała współpracę z GutPR. W ramach umowy Artivia dostarczy różnego rodzaju teksty i materiały graficzne dla potrzeb prowadzonych przez GutPR działań social media.

Zainteresowaliśmy się Artivią z uwagi na interesujący model działania - niespotykany do tej pory na rynku polskim. Do współpracy przekonała nas kompleksowość zaproponowanych usług oraz doświadczenie w dostarczaniu materiałów do serwisów internetowych wszelakiej maści – powiedziała Hanna Gut, współwłaścicielka agencji GutPR. Czytaj dalej >>

13 marca 2012

6 milionów zdjęć dostępnych w Artivia.pl!

Od 12 marca baza obrazów dostępnych do zakupu w serwisie Artivia.pl powiększyła się do około 6 milionów zdjęć. Jest to efekt współpracy partnerskiej jaką Artivia rozpoczęła z DepositPhotos – jednym z największych na świecie serwisów sprzedających zdjęcia i grafiki wektorowe typu royalty-free. Czytaj dalej >>

1 lutego 2012

Artivia.pl będzie świadczyć usługi dziennikarskie dla serwisu Finansosfera.pl.

1 lutego Artivia.pl rozpoczęła współpracę z Finansosfera Sp. z o.o., w ramach której będzie odpowiedzialna za dostarczanie bieżących treści i materiałów dziennikarskich dla porównywarki finansowej Finansosfera.pl.

Zespół Artivia.pl tworzą ludzie blisko związani z branżą finansową i gospodarczą, dlatego w naturalny sposób odnaleźliśmy z Finansosferą obszary synergii i możliwości współdziałania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania tej współpracy, która jest kolejnym krokiem w budowaniu naszych kompetencji jako dostawcy treści dla serwisów branżowych i vortali tematycznych.” – powiedział Tomasz Kabarowski, założyciel i dyrektor zarządzający Artivia.pl. Czytaj dalej >>


16 stycznia 2012

Artivia.pl – inny wymiar reportażu

Na początku tego roku uruchomiony został serwis Artivia.pl.

Artivia.pl to nowy projekt internetowy wyspecjalizowany w social reportingu (reportażu społecznościowym) i udostępnianiu materiałów dziennikarskich. Serwis stanowi alternatywę dla typowych agencji prasowych i różni się od nich tym, że publikować tu może każdy kto robi coś interesującego, a model biznesowy jest podobny do modelu istniejącego w serwisach stockowych.

Celem serwisu Artivia.pl jest dostarczanie treści (fotografie, teksty, video i audio) tworzonych przez współpracujących dziennikarzy i reporterów, zarówno profesjonalnych, jak i tych dla których działalność twórcza jest zajęciem dodatkowym. Czytaj dalej >>


Copyright © 2012 Artivia.pl
Serwis Artivia.pl powstał w ramach projektu dofinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.